Головний механік ПАПІР-МАЛУ

Дата: 16 Серпня, 2021, Автор: , В рубриці: Новини компанії, Коментарі: Коментарі Вимкнено до Головний механік ПАПІР-МАЛУ

На кожному підприємстві є працівники основних спеціальностей, які, приміром, як на ПАПІР-МАЛІ, виробляють тонни готової продукції — санітарно-гігієнічного паперу, Z-рушників, картону та основи під гофрокартон, і ті, роботу яких нібито й не помітно, але в той же час без їх втручання виробництво може зупинитися будь-якої миті. Від професіоналізму цих фахівців залежить стабільна робота устаткування і, відповідно — вчасне виконання замовлень, зменшення до мінімуму збитків від простоїв та різних технічних форс-мажорів, а також — ризику травматизму механізмами, бо справна техніка, яка пройшла належне профілактичне обслуговування — запорука безпеки робітника.

Так, ви не помилилися, йдеться про когорту ремонтників, і сьогодні наша онлайн-зустріч з їх гуру — головним механіком ПАПІР-МАЛУ Володимиром Подгорним. Він — професіонал з великої літери, винятково авторитетний і компетентний в папероробній галузі, у якій працює на різних посадах понад чотири десятиріччя.

У ПАПЕРОВУ ПРОМИСЛОВІСТЬ ПОТРАПИВ… ЗАВДЯКИ СПОРТУ

Я працюю в папероробній галузі з 1977-го року. На той час влаштуватися на паперову фабрику з світовим ім’ям новачкам без фахової освіти було ох як непросто. Але мене, 17-річного юнака, взяли без проблем. Я з дитинства займався спортом — брав участь у змаганнях, чемпіонатах, посідаючи призові місця на рівні області, республіки. Отож це зіграло свою роль під час співбесіди, адже кожне підприємство у ті роки формувало команду з перспективних спортсменів, які могли гідно представляти колектив на спартакіадах, і мене, вчорашнього школяра, прийняли у штат учнем слюсаря.

Робота сподобалася, і після служби в армії я повернувся на підприємство у механічний цех. Пізніше заочно закінчив Ленінградський технікум. Здобувши освіту, отримав підвищення — став інженером з ремонту обладнання у відділі головного механіка. Опісля працював на різних посадах, поступово піднімаючись кар’єрними сходинками.

У 2008-му році на запрошення керівництва (тоді директором був Биковець Сергій Миколайович) обійняв посаду головного механіка ПАПІР-МАЛУ. Зауважу, працювати тут значно цікавіше — підприємство постійно розвивається, не зупиняючись на досягнутому. Колектив — прогресивний, багато молоді, яка охоче вчиться, переймаючи досвід та набуваючи необхідних навичок для швидкого усунення неполадок.

Отож перехід на інше виробництво не був болючим, я швидко влився в новий колектив. До речі, основна відмінність машин, які виготовляють папір з целюлозної маси від тих, що працюють на вторсировині — у швидкості. На паперовій готова продукція лягає у рулони з швидкістю 90 м/хв, а на ПАПІР-МАЛІ — 350 м/хв, що значно складніше для машиністів.

 МЕХАНІКИ ПОСТІЙНО ПОПОВНЮЮТЬ ЗНАННЯ ТА НАВИЧКИ

За десятиріччя роботи у паперовій промисловості я досконало вивчив будову та принцип роботи устаткування, і наразі, здається, із заплющеними очима розпізнаю кожну найдрібнішу деталь. Але постійно поповнюю знання, переглядаючи гори літератури, креслення, у тому числі на спеціалізованих сайтах в інтернет-мережі. Адже наука і техніка не стоять на місці, наразі у світі все швидко змінюється, постійно удосконалюється і обладнання в папероробній галузі, а також — випускають різні, кращої якості герметики, клеї і т.д. Тому маємо володіти інформацією про всі ноу-хау.

Спонукаю до підвищення кваліфікації і підлеглих. Звісно, не кожен молодий спеціаліст, який потрапляє на підприємство, має здібності та здатний набути необхідні навички, але — більшість старається. Під час співбесіди перевагу надаємо фахівцям з технічною освітою, які принаймні теоретично ознайомлені з механікою, люблять «крутити гайки», мають відповідний хист. Але інколи трапляються спритні, розумні хлопці і з шкільної лави, у яких все горить у руках. Щоб стати професійними механіками потрібний не один рік, але фахівцями-слюсарями, токарями, зварювальниками — вистачає і півроку, при наявних здібностях та бажанні.

 

КОНТРОЛЬ ЗА РОБОТОЮ ОБЛАДНАННЯ — 24 ГОДИНИ НА ДОБУ

У моєму підпорядкуванні токарна дільниця та ремонтні бригади, які відповідають за стан існуючого устаткування. Їхні обов’язки чітко розподілені. СВГ, що займається ремонтом папероробної машини — очолює механік Анатолій Сотніченко. КРМ, з ремонту картоноробної машини — Олег Іваніченко. ЗІМ, з ремонту зовнішніх комунікацій (трубопроводи, котельні, дільниця Tetra Pak) — Владислав Ковальчук. Крім того, вже набрані працівники у бригаду КРМ-2 (там бригадир Сергій Шевченко), яка спільно з підрядною організацією здійснює монтаж нової картоноробної машини, котра, як планується, запуститься до кінця цього року.

В цілому у ввіреному мені підрозділі понад 40 працівників. Усі — фахові, відповідальні, працюють злагоджено. Більшість на ПАПІР-МАЛІ багато років поспіль тримаються робочих місць, мають кваліфікацію від третього по шостий розряди. Щодня проводжу виробничі наради, щоб обговорити проблемні ситуації та зкоординувати їхню діяльність.

Обсяг роботи — величезний. Щомісячно, згідно з розробленими графіками, проводимо профілактичні ремонти устаткування. Адже для підприємства економічно вигідніше та, звісно, доцільніше, планово зупинити паперо- та картоноробні машини, щоб відрегулювати, замінити необхідні деталі, «одяг» тощо, ніж довести обладнання до авралів. Кожна година позапланового простою приносить підприємству значні збитки на тисячі гривень. А це ж кошти, які могли б бути спрямовані на розвиток, придбання новітнього обладнання, запчастин, та й врешті-решт —  на заробітні плати та премії нам, працівникам. Тому наше основне завдання — зробити все від нас залежне, щоб довести до мінімуму технічні форс-мажори. А якщо все-таки виникла аварійна ситуація, максимально швидко усунути проблему.

Для цього на ПАПІР-МАЛІ забезпечується цілодобовий контроль над роботою устаткування. Є чергові слюсарі. Якщо стається аварія, з якою вони самостійно не зможуть справитися, одразу прибуває ремонтна бригада. Я особисто на телефоні 24 години на добу.

Плідно співпрацюємо з інженерами-конструкторами, які готують необхідні креслення для ремонту обладнання. Багато деталей виготовляємо самостійно на своїх токарних верстатах. Інші замовляємо через відділ постачання.

До речі, обмінюємося досвідом і з колегами з інших підприємств папероробної галузі. Бувають складні ситуації, і тут діємо за принципом — одна голова добре, а декілька значно краще.

МИ ВСІ — ЄДИНА КОМАНДА

 Наш колектив — це осередок справжніх професіоналів, грамотних колег, які завжди відгукуються, щоб допомогти, порадитись у тій чи іншій ситуації.

На ПАПІР-МАЛІ ми всі — єдина, дружня команда, яка зацікавлена у кінцевому результаті. Власники та керівництво вкладають душу в нас, а ми — в них, працюючи якісно і самовіддано на виробництві, віддячуючи за добре ставлення. Маємо стабільні, гідні заробітні плати, соцпакет, комфортні умови для роботи, які з кожним роком покращуються. Мені особито і, думаю, колегам, імпонують і свята, які організовуються на підприємстві, і спільні екскурсійні поїздки (запам’яталися, зокрема, відвідування Львова, Одеси, Кам’янця-Подільського). Це зближує колектив, доставляє радість, приносить гарний настрій, що важливо на противагу сьогоднішній нелегкій обстановці в державі.

У вільний від роботи час моя віддушина — пасіка, маю вулики у Соснівці, де батьківська хата. Також з друзями їздимо на риболовлю. Ходжу і по гриби, ягоди — на природі відпочиваю, швидко поповнюючи запаси бадьорості й енергійності.

Залюбки проводжу час у колі сім’ї. Разом з дружиною радіємо успіхам синів: Сергій пішов моїми стопами — працює механіком, а Руслан здобув юридичну і економічну вищі освіти, наразі трудиться в приватній фірмі.

Comments are closed.
Відправити резюме

×
Завантажити файл
У вас є резюме? Прикріпіть його до анкети

допустимі формати: doc, pdf, txt, zip, розмір не більш 10 Мб)

    ×
    Заповнити форму

      Досвід роботи

      Освіта

      ×