«У тому, що тримаємося на плаву й зберегли колектив, вбачаємо й свою заслугу»

Вже післязавтра, 16 липня, ми матимемо чудову нагоду привітати працівників фінансово-економічного блоку Корпорації із їхнім професійним Днем. І варто відмітити, що вітати цього дня ми будемо майже 60 наших колег — тих, хто щодня невтомно зводить дебет із кредитом і робить усе для того, аби наші робітники вчасно отримували заробітну платню, були сплачені всі податки і відрахування, а кожна компанія Корпорації зростала й розвивалась. Навіть у такий непростий час, як нині.

Як їм це вдається? А також  як це бути, окрім фінансиста, одночасно і менеджером, і аналітиком, і фінансовим інспектором, і податковим контролером?.. Про це, і не тільки, ми запитали напередодні свята наших фахівців.

 

Тетяна Миколаївна Падалка,  головний бухгалтер Корпорації DK GROUP

Наша професійна фінансово-економічна команда Корпорації працює дуже злагоджено й щодня вирішує безліч поточних і нових завдань. Та й інакше бути не може. Виклики, які ставить сьогодення, змушують нас постійно навчатись, рости у своїй справі та підтримувати одне одного. А завдяки підтримці, злагодженості й розумінню нашого керівництва — і Корпорації, і фінансово-економічного сектору — нам вдається вирішувати всі питання швидко та якісно. Керівник фінансово-економічного сектору і куратор напрямку — Ігор Володимирович Попов та його заступник Сергій Іванович Кондратюк — справжні професіонали, вимогливі до себе й справедливі до своїх підлеглих, а ще — із креативним й нестандартним підходом та вагомим фаховим багажем практичних вмінь і навичок у фінансовій справі.

Якщо коротко охарактеризувати особливості роботи очолюваного мною напрямку, то можна з упевненістю сказати, що бухгалтер на сьогодні є фахівцем широкого профілю. Наша професія вимагає глибоких знань у різних сферах. Фінансистам нині потрібно бути не лише професіоналами бухгалтерського та податкового обліку, а й мати гарну логіку, бути одночасно менеджером, аналітиком, фінансовим інспектором, податковим контролером… Адже від нашої роботи залежить «фінансове здоров’я» усього підприємства і Корпорації в цілому.

Утім, працювати бухгалтером легко ніколи не було, а нині тим паче. Маємо постійно слідкувати за всіма змінами в законодавстві, які відбуваються мало не щодня… Бухгалтерія загалом для пильних і зосереджених, адже кожен наш недолік і навіть невелика похибка можуть обернутися для компанії чималими збитками. Це, в свою чергу, змушує безперервно вдосконалювати свої вміння та навички.

На жаль, нинішня війна додала своїх проблем і в нашій роботі. Та ми стійко тримаємо свій фронт і оборону. В тому, що компаніям нашої Корпорації вдається в цей непростий час продовжувати працювати, вважаю, є чимала заслуга і наших фінансистів. Як і в тому, що нашому керівництву загалом вдалося зберегти колектив та, навіть, примножити, додавши більш як сотню нових робочих місць на підприємствах Корпорації. А отже, зріс не лише добробут ще багатьох сімей, а й відрахування до місцевих бюджетів, податки в державну скарбницю. Про соціальні програми для співробітників теж не забуваємо. Також допомагаємо по силі нашим захисникам в ЗСУ. Словом, намагаємося тримати високу планку в своїй роботі.

У переддень свята хочу побажати своїм колегам, щоб робота завжди була в радість, щоб дебет і кредит завжди сходилися. Бажаю також достатку, стабільної й достойної зарплати, а ще — щоб баланси, звіти та стоси документів і відомостей не змогли зробити ваше життя нудним й одноманітним. Завжди знаходьте у всьому позитив і радійте кожному дню!

Ольга Шемет, начальник фінансового відділу фабрики «Папір-Мал»

На «Папір-Мал» я прийшла 18 років тому. Спочатку — на посаду секретаря-діловода, паралельно здобуваючи вищу освіту. Десять років опісля працювала головним економістом підприємства, тепер ось — керівником фінансового відділу, де, крім мене, працює ще шість співробітниць.

Наш підрозділ — це згуртована команда професійних фінансистів, які знають свою справу, не бояться нових викликів і ставляться до роботи фахово й відповідально. Якщо говорити про найважче у професії — то немає таких завдань, які б ми не вирішили. Тим паче, що маємо надійну підтримку в особі нашого керівництва. Я особисто дуже вдячна, що мені дали шанс працювати і розвиватись разом із такою командою професійних і фахово сильних фінансистів, як Ігор Володимирович! Свого часу він помітив у мені непереборне бажання працювати, вчитись і рости професійно і, сподіваюсь, що й дотепер я не зрадила у цьому. Адже постійно прагну розвиватись й удосконалювати свою працю і роботу підрозділу.

Кажуть, я — строгий керівник. Але до себе я не менш вимоглива. Досі продовжую вчитись. Постійно записуюсь на якісь тренінги, курси, вебінари… А як же інакше? Треба бути в ногу з часом, орієнтуватись і в змінах законодавства, і в умовах ведення бізнесу, щоб фінанси нашого підприємства не співали, як кажуть, романси, а собівартість продукції могла конкурувати на ринку…

Найскладніше це війна. Коли почалися події лютого, троє моїх колег виїхали, рятуючи своїх дітей від усіх жахіть, які наш Малин пережив у перші дні російської агресії. Їх роботу довелося перекласти на свої плечі. А коли ворог відступив від міста й наше підприємство поновило роботу, довелось шукати нові кадри, вчити їх. Але це зовсім не втомлює, тоді як найбільше виснажує сили моральне напруження й новини про чергові прильоти, сирени, невизначеність…

Так хочеться найскоріше повернути спокій і тишу на наші вулиці, в наші міста. І найбільше моє побажання моїм колегам, як і собі, – щастя мирного життя! Скорішої Перемоги і легкої роботи в світі цифр, побільше приводів для посмішок та активного відпочинку. А ще, оскільки сама дуже люблю подорожувати, всім бажаю подорожей Україною та світом, адже це дуже допомагає розрядитись після важких трудових буднів.

Ірина Герасименко, головний бухгалтер фабрики «Папір-Мал»

Головним бухгалтером на «Папір-Малі» я лише півтора року, а загалом у бухгалтерії фабрики — вже шість. Прийшла сюди після декретної відпустки, а до того працювала в мережі одного із відомих столичних супермаркетів. Спочатку, зізнаюсь, дещо вагалася, адже втрачала в зарплаті, проте бажання бути ближче до рідного дому та більше часу проводити з сім’єю перемогло.

Сьогодні анітрохи не шкодую про своє рішення. Я потрапила в чудовий колектив, де молодь має можливість рости і розвиватися, де тебе завжди підтримають і допоможуть наші керівники. Тепер я переконана: краще спробувати і, можливо, колись пожалкувати, ніж постійно шкодувати про невикористаний шанс.

Нині нас у бухгалтерії — четверо дівчат, і ми руйнуємо один із вироблених поколіннями стереотипів, що бухгалтером має бути обов’язково зріла жіночка з пісним обличчям, занурена в купу нудних цифр.

Більшість чомусь вважає роботу бухгалтера нецікавою. Я із цим ніколи не погоджусь! Так може міркувати тільки людина, далека від фінансів. Людина, яка не має розуміння, з чим доводиться зіштовхуватися бухгалтеру щодня, скільки потрібно знати законів, програм, скільки виконати рутинної роботи, непомітної нікому, щоб поставити одну або декілька цифр у звіті. Скажу чесно, японські кросворди й ребуси «відпочивають» порівняно з формуванням «проводок»!

Особливості роботи мого підрозділу? Це, в першу чергу, робота з первинними документами по закупівлі товарів і комплектуючих та продажу готової продукції; ведення обліку матеріальних цінностей, облік виробничих витрат і випуску готової продукції, звірка із постачальниками та покупцями; ведення податкового обліку, розрахунок і сплата податкових платежів, здача звітності в контролюючі органи, складання та реєстрація податкових накладних; складання статистичної та фінансової звітності… І все неодмінно має сходитись копійка в копійку. І нам це вдається, адже в моєму колективі — грамотні спеціалісти, уважні до деталей, які вміють працювати з великою кількістю інформації, аналізувати її, узагальнювати.

Що нас мотивує? По-перше, це — хороші умови, підтримка керівництва і гідна заробітна плата. Зі свого досвіду скажу, що у нас доступні всі можливості для особистого і професійного розвитку, підвищення кваліфікації і кар’єрного росту. Окрім цього, на підприємстві хороша соціальна політика, організація професійних свят, нагородження кращих працівників, корпоративи (звісно, в мирний час), поїздки, екскурсії… Нам пощастило з нашим керівництвом!

А ще маємо свої традиції — разом святкуємо дні народження і вітаємо з Днем ангела. Щиро, по-сімейному…

Що побажати колегам? Вміння працювати в команді і ніколи не зупинятися, продовжувати ставити собі нові цілі й «прокачуватися» в своїй сфері, а також цікавитися роботою суміжних відділів. Важливо бути гнучким і готовим до швидких змін.

На сьогодні в країні непрості умови для бізнесу. Тому, якщо нашим керівникам у такий нелегкий час вдалося втримати і розширити виробництво, мотивувати працівників до роботи, створити всі необхідні умови праці, то ми маємо підтримувати їх і тримати високу планку.

Терпіння нам всім, родинного благополуччя, оптимізму, і, звісно ж, Миру і нашої якнайшвидшої Перемоги!