Із початком повномасштабного вторгнення Росії в Україну маркування літерою Z набуло нового, негативного змісту, адже використовується державою-агресором як символіка її армії. Під хвилю хейту несподівано для нас потрапила і торгова марка паперових рушників та серветок «Zетка» – створена ще у 2014році, коли використання цієї літери російськими загарбниками ніхто не міг передбачити. Про реєстрацію торгової марки задовго до 24 лютого 2022 року є відповідні документи.
Існує й логічне пояснення вибору такої назви – в її основу закладено технічний термін. Так, існує два види укладання паперових серветок – v-складання та z-складання – залежно від типу обладнання для пакування. Це устаткування використовується на багатьох вітчизняних та іноземних підприємствах із виготовлення аналогічної продукції. Саме тому ми свого часу обрали назву «Zетка» для наших товарів.
Окрім назви, нам також закидають, що ми вказуємо z- і v-складання, звинувачуючи у підіграванні ворогу. Згідно з чинним українським законодавством компанія-виробник зобов’язана вказувати всю інформацію про виготовлення на упаковці: розмір, склад, кількість та тип складання. Виробники європейських країн також використовують в описі тип складання z, що відповідає світовим стандартам для цього виду виробництва.
Наша компанія усвідомлює, як така назва нині дисонує із настроями в суспільстві. Ми негайно розпочали працювати над ребрендингом торгової марки. Із 24 лютого цього року зупинено відвантаження з фабрики та виготовлення продукту під цією маркою. Ми понесли великі збитки, оскільки працювали над популяризацією бренду роками та мали заготовки пакування на певний період часу, який тепер треба просто знищити.
Нам відомо, що на полицях магазинів досі трапляється наша «Zетка». Це – залишки раніше відвантажених товарів, які технічно неможливо забрати з усіх торговельних мереж.
Наша компанія – це вітчизняний виробник. Ми любимо Україну і засуджуємо агресію Росії. Нам дуже прикро, що трапився такий інцидент зі збігом назви торгової марки та символом рашистів. Наша компанія намагається якомога оперативніше реагувати на ситуацію, що склалася, і сподіваємось вже скоро представити нову, патріотичну торгову марку.