Візитна картка

On Липень 12, 2018, Posted by , In Зручно користувачу,Тема тижня, With Коментарі Вимкнено до Візитна картка

 

Нині, візитівка – то як Ваше обличчя: починаючи з даних та закінчуючи дизайном. Візитівка стала настільки звичною річчю, що навіть важко повірити в те, що в цього предмету є власна, досить довга історія. Читайте далі у нашій статті.

Візитна картка – це картка, що містить в собі контактну інформацію людини чи організації.

Згідно з історичними даними, перші візитки були винайдені в Стародавньому Китаї. Вони були виготовлені зі спеціальної червоного паперу, і, в основному, ними володіли лише високопоставлені чиновники. Після, у XVI-XVII століттях візитні картки увійшли в ужиток в містах Італії.

За часів правління Катерини II візитні картки набули поширення і в Росії. Візитки тих часів відрізнялися красою, витонченістю і складним орнаментом. Часто зображення на такій картці відповідало роду діяльності її господаря. Зазвичай на них було лише ім’я та прізвище володаря картки.

Але, на жаль, зразки візиток давніх часів не збереглися до наших днів.

Кардинальна видозміна візитних карток почалося в XIX столітті. Візитки ставали все лаконічніше, в естетичному відношенні. Приділяли більшу увагу інформаційному змісту, а також шрифту тексту.

З часом почали з’являтися певні правила конструкції тексту в візитних картках. Приміром, у візитках, як правило, інформація, що засвідчує особистість вказується в певному порядку.

Однак мода на прикрашання візитних карток усілякими гравюрами, орнаментами знову повернулася на початку XX століття. Крім того, тепер на візитках могли зображуватися навіть портрети їх власників. Естетична роль візитки виросла на стільки, що їх оформленням почали займатися навіть професійні художники. Однак церемонність з візитками на цьому не зупинилася. Так, почалося виготовлення спеціальних конвертиків для розсилки візитних карток.

Сучасні візитні картки багатофункціональні. Вони можуть нести особисту контактну інформацію, або ж на них може бути зазначено назву якоїсь організації, що надає візитці легкий рекламний характер.

Сучасні дні

Даний вид презентації себе набрав величезних обертів в креативності. Деякі приклади.

Якщо твоя праця пов’язана з меблями

Мінімалізм та креатив – це прекрасно

Йога тренер

Бачення світу – фотограф

Візитка-печатка

10 ознак правильної і ефективної візитівки

Зверніть особливу увагу на текст

Ви всі бачили візитівки – це прямокутник розміром 5 на 9 сантиметрів. Найпоширенішою помилкою багатьох підприємців є те, що вони хочуть розмістити на цьому невеликому клаптику паперу дуже багато інформації. Запам’ятайте, візитівка – це не рекламний буклет, і не варто намагатися туди вмістити все, що попало.

Правильна візитівка повинна містити лаконічну і чітку інформацію. Цілком достатньо, якщо Ви вкажете назву компанії, адресу, контактний телефон, Ваше ім’я і прізвище, а також посаду. Все, по суті, на візитівку можна більше нічого не поміщати. Звичайно, у кожної візитівки своя мета, але головне запам’ятати, що перевантаженість інформацією – це величезний мінус. Чіткість, лаконічність, інформативність – ось три основні заповіді тексту правильної візитівки.

Ще одне, на що хотілося б звернути увагу. Ніколи не дублюйте текст візитки іноземною мовою. Звичайно, так Ви можете заощадити, і Вам здається, що подібним чином Ви додасте візитці солідності, але насправді – це поганий тон. Якщо у Вас є партнери в інших країнах, і з ними запланована зустріч, краще замовте партію візитівок спеціально для них, на їхній рідній мові.

Графіка і фон для правильної візитки

Ще років 10 назад візитівки, які використовували бізнесмени, рясніли різними кольорами, малюнками, логотипами, і це вважалося нормою. Сьогодні ж прийшла ера мінімалізму. Візитівку дана «мода» теж не обійшла стороною. Не потрібно використовувати безліч графічних елементів, малюнків, логотипів, будь-яких фотографій і візерунків.

Багато експертів навіть радять відмовитися від використання логотипу на візитці, якщо він виконаний не в стилі мінімалізму. Ви запитаєте, а чому саме мінімалізм? Що в ньому такого особливого. Та все просто – він містить в собі три основи правильної візитки: чіткість, лаконічність, інформативність. Візитка виконана в світлих і спокійних тонах, що не кидається в очі, але водночас привертає увагу, буде оптимальним варіантом.

Розташування елементів

Дуже важливу роль відіграє і те, як Ви розташуєте всі елементи на візитівці. Після того, як ви зробите макет візитки, замовте кілька тестових варіантів. Нехай в поліграфії роздрукують їх, і тоді Ви зможете в живу оцінити практичність і зручність користування Вашою візитною карткою.

Як це зробити? Ну один з найпростіших варіантів: візьміть візитну картку в ліву руку, і мобільний телефон в праву, так, як ніби Ви зібралися набрати номер. Тримаючи візитівку, чи не закриваєте Ви частину номера телефону? Якщо закриваєте, то робіть висновки про те, як би його зручніше розмістити. Взагалі покрутіть візитівку в руках, оцініть її, дайте декільком друзям, нехай вони подивляться, скажуть свою думку, звернуть увагу на те, що подобається, а що ні.

Шрифти

“Погратися” зі шрифтами – мабуть, найстрашніше, що може почути дизайнер від замовника. Чому? Та тому, що шрифтів величезна кількість, і замовник хоче перепробувати і вмістити найкрасивіші з них на свою візитку.

Так, красивих і привабливих шрифтів маса, але потрібно розуміти, що поєднувати на візитці можна максимум два. Це робиться для того, щоб Ваша картка виглядала солідно, а не як намальована п’ятикласником в найпростішому графічному редакторі. Запам’ятайте назавжди – два шрифти і не більше. В іншому ж випадку, навіть якщо Вам здається, що це дуже красиво, Ви ризикуєте отримати низькоякісну візитку, здатну істотно зіпсувати Вашу репутацію.

Колірна гамма

У веселки сім кольорів, монітори можуть зображати мільйони відтінків, а в Вашій фантазії здатні з’являтися такі неймовірні поєднання, що і уявити важко. Але це зовсім не означає, що це все потрібно перенести на свою візитку. Знову ж таки, дотримуйтеся правил мінімалізму, і використовуйте максимум 2-3 кольори при побудові системи кольору візитки. Та й кольори потрібно підбирати такі, щоб максимально добре поєднувалися і доповнювали один одного.

Матеріал для візитки

Ось тут вже можете фантазувати і не зупинятися. Зараз існує безліч матеріалів на яких можливе виконання Вашої візитної картки. Це і папір, і пластик, і різні види дерева, і навіть екзотичні матеріали, накшталт шкіри або гуми.

Так от, від чого ж відштовхуватися? Як правило, матеріал потрібно вибирати виходячи зі сфери Вашої діяльності і завдань, які повинна виконувати візитівка. Якщо Ви займаєтеся продажем незвичайних і дивних подарунків, то краще зробити креативну візитівку, яка привертає увагу. Дивлячись на таку візитківу, буде відразу зрозуміло, що у Вас можна знайти щось цікаве і незвичайне. Якщо ж візитівка призначена для бізнес-партнерів, то краще вибрати стандартний щільний папір, і покрити його тонким шаром лаку.

Спосіб виготовлення правильної візитівки

Тут теж у Вас свобода вибору. В першу чергу спосіб залежить від матеріалу який Ви оберете. Далі варто звернути увагу на те, як і де буде використовуватися візитівка. Сучасні поліграфічні центри пропонують безліч різних варіантів виготовлення візитних карток – це і офсетний друк, і шовкотрафаретний, і тиснення, і висікання, та й ще десятки різних способів, кожен з яких має свої плюси і мінуси. Тут, як кажуть, на смак і колір товаришів немає. Якщо бачите, що один з перерахованих способів ідеально підходить під стиль і матеріал Вашої візитки, то вперед, робіть саме так. Докладніше про різні способи виготовлення Ви можете прочитати на сайтах поліграфічних центрів, які пропонують подібну послугу.

Зберігання візитівок

Задні кишені штанів, внутрішні кишені курток, різні відділення в сумках і рюкзаках – це абсолютно не ті місця, де ви можете і повинні зберігати візитки. По-перше, не зовсім солідно, коли із задньої кишені Ви дістаєте пом’яту, і не дуже «свіжу» візитівку. По-друге, зберігаючи візитну картку таким чином, вона дуже швидко затреться та стане непривабливою.

Тому, придбайте візитницю. Вона збереже Ваші картки в гарному вигляді, та й виглядати це буде солідно, коли Ви презентуєте свою візитку, дістаючи її з блискучої, красивої, акуратної візитниці.

Виправлення на візитівці

Якщо у Вас змінилася адреса або ж номер телефону? Тоді старі візитівки викидаємо, і відразу ж замовляємо нові, з більш актуальними даними. Звичайно, Ви можете виправити некоректні дані ручкою, і це допоможе потенційним клієнтам отримати інформацію. Але водночас вони зроблять висновок, що Ви несерйозно ставитеся до своєї справи.

Помилки на візитівках

Перевіряйте візитівки на всіх стадіях виготовлення. Написали текст – перевірте, зробили попередній макет – перевірте, замовили пробний друк – перевірте все на відсутність помилок. Також покажіть візитівки своїм колегам і співробітникам, нехай вони подивляться “свіжим поглядом”, може знайдуть якісь неточності. Навіть коли Ви все перевірили ще раз, віддали макет на остаточний друк, а через якийсь час прийшли забирати готову продукцію – ще раз все детально перевірте.

Одна маленька помилка на візитці – це в сто разів гірше, ніж кілька помилок в рекламному буклеті. Будьте максимально вимогливі до себе і тексту своєї візитної картки.

Створюйте власну візитівку та будьте впізнані!

Всі фото взято з Інтернету, права на них належать авторам.

Comments are closed.